K dopravě zdarma vám zbývá už jen 624
Úspěšně přidáno
Pro objednávky volejte:
226 226 285
Úspěšně přidáno
EXPRESNÍ doručení
Platba při převzetí
Sklad v Česku

Zpět

Krása

Letní výprodeje

Dům

Vše níže 72Kč

Vše níže 120Kč

Automobily

Vychytávky

Kuchyně

Oblečení

XMAS

Domácí zvířata

Šperky

Tvar těla

Móda

Zahrada

Fitness

Zdraví

Dětské hračky

Příspěvky na telefon

Náušnice

Hřebíky

Valentýn

Den matek

STÍŽNOSTI NA PRODUKTY A SPORY

REKLAMACE NA DORUČENÍ

Pokud byl váš výrobek během přepravy poškozen nebo neodpovídá vaší objednávce (chybí nebo je špatný), informujte nás prosím e-mailem [email protected] do 48 hodin od doručení

Nejprve obdržíte automatickou odpověď, na kterou prosím odpovězte zasláním fotografie balíku (s viditelným štítkem) a přijatých produktů, kde je jasně patrné poškození.

Vaší stížností se budeme zabývat přednostně a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti.

REKLAMACE NA PRODUKT, NEBO SLUŽBU

V případě, že váš produkt nefunguje správně, zkuste se nejprve podívat do pokynů k produktu, které najdete na tomto odkazu https://manuals.hs-plus.com/cz.

Pokud jste postupovali podle pokynů k produktu a problém přetrvává, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Nejprve obdržíte automatickou odpověď, na kterou nám prosím odpovězte zasláním fotografie nebo videa, kde je jasně vidět, že výrobek nefunguje (zařízení je zapnuté, nabité, připojené, …). 

Pokud nebudete schopni závadu prokázat videozáznamem, můžeme vás požádat o vrácení výrobku ke kontrole v našem skladu. Náklady na dopravu jsou na straně odesílatele, zásilky na dobírku nepřijímáme. Pokud Vás požádáme o vrácení produktu ke kontrole a Vaše reklamace bude kladně vyřízena, uhradíme Vám i náklady na dopravu.        

Společnost odpovídá za materiálové vady výrobku, které se projeví do dvou let od dodání zboží. Společnost je povinna odpovědět na reklamaci do 3 pracovních dnů.

SPORY

Pokud máte stížnost na náš produkt nebo službu a nesouhlasíte s řešením nebo pokud nemůžeme společně dosáhnout řešení, můžete svou stížnost předložit výboru pro řešení sporů prostřednictvím evropské platformy pro řešení sporů http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

KLADNĚ VYŘÍZENY BUDOU POUZE ŽÁDOSTI, KTERÉ SPLŇUJÍ VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PODMÍNKY.

Více o Všeobecných podmínkách a Zásadách používání souborů cookie si můžete přečíst na odkazech v dolní části stránky.